31 Mayıs 2010

Kaderde Varsa




insan inanamıyor kadere,
insan kadere inanmak istiyor oysa,
kaderde varsa ölmek, ölürüz elbet ama
kaderi olmamalı çalışıp da ekmek parasını kazanmaya çalışanın, ölmek!
kaderi olmamalı vatanını korumak için cepheye giden gençlerin, ölmek!
kaderi olmamalı yola çıkıp da kendinden uzaktakilere yardım elini uzatmaya çabalayanların, ölmek!
beyaz bayraklar çekilmeli gökyüzüne
böyle kadersiz
böyle hesapsız
ölümlerde
beyaz bayraklar yarıya çekilmeli
bugün
ve
kadersiz tüm ölümlerde




5 yorum:

  1. Ölüm "KADER" olmaya ne yazık ki devam edecek.

    YanıtlaSil
  2. Yaşamın her alanından seçtiğim yazıları, yazarlarının izniyle "Bloglardan Seçmeler" adlı blogda yayınlıyorum. İzniniz olursa sizin çalışmalarınızdan seçtiklerimi de kaynak belirterek yayınlamak isterim. İyi günler dileğiyle.
    Sabahattin Gencal

    YanıtlaSil
  3. sevgili dalgaları aşmak ve sıradan sazan, ülkemiz bir kez daha bilinmez sularda yüzülsün diye itildi iskelenin ucundan, dilerim, kötü günler değildir uyandığımız...

    YanıtlaSil
  4. Sayın Sabahattin Gencal,
    blog yazılarımdan daha önce de alıntı yapanlar oldu, bu bloglar daha çok kişisel bloglardı, kendi günlükleriydi yani. Memnuniyetle kabul etmiştim ricalarını.

    Sizin gibi farklı blog yazılarından derlemeler yapan bloglarda ise, prensiplerimden dolayı bulunmayı uygun bulmuyorum. Aynı gerekçe ile 1Milyon Kalemde de yazmıyorum. Bir blogtan yapıalcak alıntının belli bir bölümünden sonrasının blog yazarının kendisine linklenmesinin de bu tür blog derlemelerinde daha uygun bir yol olacağına inanıyorum.

    Yayınlamaya değer bulduğunuz yazılarım için teşekkür ederim. Kolaylıklar dilerim.

    Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...