06 Temmuz 2010

DİÇ / Uzun İnce Bir Yoldayım



 
Haberdarsınız mutlaka ama, ben kendime de bir ödev olması için koymak istedim dünyama...
İnsanların; inandıkları, savundukları ve sahip çıktıkları adına attıkları somut adımları kendime bir anlamda ayna gibi tutmak istedim.

Ben bu türküyü de çok severim...
Daha önce de, Divane Aşıklar'ı çalmışlardı ki,
onun yeri bambaşkadır yüreğimde...


Şimdi bir kere de siz DOĞA İÇİN ÇALın derim...
İnanın pişman olmayacaksınız...




Doga icin Cal 2 / Uzun ince bir yoldayim 

2 yorum:

  1. 8dakika30saniyelik bir ziyafet; göze, kulağa ve ruha hitab ediyor üstelik her saniyesinde.

    Her iki proje de tadından yenmez kıvamda oldu bence, devamını bekliyorum sessizce :)

    YanıtlaSil
  2. değil mi sokak kedisi, ne kadar güzel bir proje... ve ne çok genç destek vermiş sesiyle, yeteneğiyle, ruhuyla ve güzelliği ile...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...