21 Nisan 2011

Deli Adama



bugünlerde sıklıkla aklıma düşüyorsun, yüreğimdense düştüğünden beri bir kez bile çıkmadın.
neden seni çok sevdim diye düşünsem de, bunun asla cevabı olamayacak sorulardan biri olduğunu biliyorum.
beklenmeyen bir ölüme "neden" diye sorsan da bir cevap alamadığın hal neyse, bu da o işte.

kimbilir neredesin şimdi, nasıl bir kanepede uzanmış, neyin hayallerini kuruyorsun.
hiç aklına geliyor muyum? yüreğinde bir yerim kaldı mı mesela...
o yere gittiğinde nasıl bir mevsimi yaşıyor yüzün;
keskinleşiyor mu bakışların; fırtınalı bir havada uzaklarda alabora olmak üzere olan gemiyi görmek ister gibi...
yumuşak bir gülümseme mi yayılıyor yoksa yüzüne, ilk baharın ilk çimine uzanmış gibi.

ah! bunca zaman sonra bile adını anarken hızla çarpmaktan yorulan yüreğimi nasıl avutsam...
nasıl gizlesem yüzümde açan kır çiçeklerini, hercai menekşeleri...
neyin arkasına saklasam çocuk sevinçlerimi...

bu sabah sana uyandım. yüzümdeki gülümsemeyi yakalayıp camdan fırlatmak istedim.
içimde bir yer o gülümsemenin hemen ardından yine acıdı; ilk günkü gibi.
"özledim" dedim. seni çok özledim.



.

10 yorum:

  1. böyle anlarda o hayal/et/in seni deli gibi özlediğini ve hiç durmadan seni düşünüp acı çektiğini düşün..
    İyi geliyor!

    YanıtlaSil
  2. söz bitiyor bazen değil mi pillim?

    YanıtlaSil
  3. ama öyle olmadığını, mutlu ve huzurlu olduğunu bilirkende mi hasretimin senfonileri...

    YanıtlaSil
  4. Böylesine özlenen, hasreti çekilen de
    kesin seni düşünüyordur, eminim..
    ..sözler tükense kalemler tükenmiyor!

    YanıtlaSil
  5. bitiyor uzun bir sessizlik oluyor sonra ...

    YanıtlaSil
  6. belki de bu yüzden edebiyat vardır jivago :)
    ve kim bilir belki de düşünüyordur.

    YanıtlaSil
  7. ve o sessizliğe sığınıyor tüm duygular yitip gitmek istemeyen coşkularıyla :)

    YanıtlaSil
  8. Evrencim benced de jivago arkadaşımızın dediği gibi o da seni düşünüyordur.ne mutlu böyle bir aşk yaşadığın için.özlemi de güzel olur değil mi? umarım yüreğindeki aşk seni her zaman mutlu eder.

    YanıtlaSil
  9. yüreğimde aşk hep var kamikaze. hepimizin var. belki de huzur onun hayatımızda, yanımızda, yöremizde kim ya kimler olursa olsun olacağını bilmek. aşka öylesine, ölesiye inanmak ve güvenmek. düşünse de, hiç aklına getirmese de ;)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...