24 Haziran 2011

Dertleri Baloncuklara Yüklemek



Bir çocuk sevinci var içimde bugünlerde. Anlatacağım merak etme. Yeni bir oyuncak alınır ya, ya da çok istediğin o kırmızı rugan bayramlık ayakkabının alındığını ama henüz giymediğini düşün ya da düşün ki o oyuncak kutusu salondaki camlı büfenin üstünde; koltuğa çıksan dahi boyun erişemiyor ve üstelik ayakkabılarını giydin ama sokağa çıkmak için sabah olmasını beklemelisin. Anlayabiliyor musun ruh halimi.

Bekliyorum. Bugünlerde beni delicesine mutlu edecek bir şey olacak ve ben o gün bütün dertlerimi bir köpüğe yükleyip üfleyivereceğim havaya. Hayranlıkla seyredeceğim sonra onları. Hiç düşündün mü dertler de  güneşli günlerde bakıldığında belki de büyülğyordur insanı.





Dertler... 
Bazıları büyük bazıları ufak bazıları biz üflüyoruz diye büyüyor da büyüyor. 
Ama gğn geliyor illa ki kopup gidiyor. 

Dertleri bir kenara atmanın yolundan geçmişim de fark bile edememişim. 
Sanki bu yola çıktığımdan beridir derdim yok. 
Dedim ya yüzümde bir çocuk sevinci,
muzur bir gülümeseme, 
hayaller uçuşup duruyor yüreğimde, 
sanki kanatlarım var gibi hafif 
sanki içimde bir çeşme 
mutluluğa kavuşan huzur akıtıyor biteviye...




Kendi dertlerim de dahil olmak üzere,
dinlediğim her dertten 2 dolar atmış olsaydım cebime; rahatlıkla dünya turuna çıkardım.

Belki de kendim dahil hiç kimselerin dertlerini dinlemediğim içindir
içimin huzuru bugünlerde.

Belki de neyi duyuyorsan O'sundur.
neyi okuyosan
neyi dinliyorsan
neyi görüyorsan
O

Ben bugünlerde dertlerimin hepsinden
 teker teker baloncuk yaptım nefesimin yettiğince... 
Biliyorum büyüyünce gökkuşağı olacaklar
her ağlama sonrası yüzümde.

Toprağa yağmur değmese
çiçek açar mı sandım acaba ben bunca sene.



6 yorum:

  1. insan kendi dertlerinden çok başkalarının dertleriyle haşir neşir oldukça ve sürekli dert dinledikçe üflemek istiyor işte.

    hepsini üfle, arın neşeli geri gel. ne dert kalsın ne tasa. kucağında daha giyilmemiş kırmızı ruganlarınla gel...

    çok sevdim bu yazıyı, ben buldum ..öperim

    YanıtlaSil
  2. ben bu yazıyı okuduğumdan beri aynı şarkı çalıyor kafamda...

    http://fizy.com/#s/1agr7v

    ayrıca neyle yapılıyor o baloncuklar ben de istiyorum.
    öperim kocaman.

    YanıtlaSil
  3. evreeeeeeennnn....

    yav bu şablonda ben çok sorun yaşıyorum. yazının tamamını açamıyorum. yorum ları açıp orjinal kaydı göster diyorum v.s.

    hem kızma da eski şablonun daha iyiydi yaaaa... du yazını okuyayım..:)

    beklemeyeceksin evren, seni huzurlu kılanı gidip alacaksın. hatta zaten sahipsin bunun farkına varacaksın.

    YanıtlaSil
  4. uflemek iyi geliyormus... neden denememisim ki daha once pillim. yuzumde kocaman bir gulumseme ile gelecegim. operim sevgiyle.

    YanıtlaSil
  5. sarkiyi turkiyeye donunce dinleyecegim. ve sevgili y. o baloncuklar kalin urganlar ve kocaman kovalar icindeki deterjanli sularla yapiliyor. ama pek kolay gozukmuyor.

    YanıtlaSil
  6. bu sablonun kolay ulasilamaz bir yani var. bununla ilgilenecegim ama turkiyeye donunce sevgili cem. ve onerini dikkate alacagim. ve beni huzurlu kilana kendim gidecegim. belki de dedigin gibi farkina varacagim. sevgiler...

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...