10 Temmuz 2011

Düşün Ayrıntısı

Bazen detaylarda kaybolur insan...

Kendi kendime geçen bir günü düşündüm gece gece
Kendi kendine kalınca insan
Daha fazla düşünecek şeyleri olur
Geçmişi düşünür
Şimdisine bakar
Geleceğine düş kurar


Baksa bile görmez önünün ilerisini...

Öylesine gömülür ki geçmişe
Şimdiye ve hatta geleceğe
Göremez burnunun ucunu

Böyle zamanlarım çok oldu
Dönüp bakıyorum da hep görmek istediğim gibi göreyim diyeymiş çabam

Deki gördün mü

Gördüm

Ama neyi...

(Buradan söylememe bence sen de müsaade etme)




Adım adım yürürken geleceğine...

Şimdisini es geçen oncanızdan biriyim bugünlerde
Geçmişe tutunmayı bırakalı çok olmadı
Gelecekle ilgili düşlerimse halen dile gelmiyor
Şimdide alsam nefesimi gam yemeyeceğim
Senin anlayacağın bildiğim sokaklarda yeniden kaybolmuş gibiyim



Unutur resmin bütününü...

Hepimiz insanoğluyuz işte günün sonunda
Unutuveriyoruz resmin bütününü

Şöyle bir gerinip de yaslamak gerek sırtını
Manzaraya karşı açmak kollarını

Almalı yanına en sevdiğini
Senden gitmek aklına  bile gelmeyeni

Bakmalı uzağa
Ta ki resmin bütünü gözün alabildiğine
Gözün önünde uzanıncaya kadar



6 yorum:

  1. Keşke o bütünü seyredebilme anını sürekli yaşayabilse insan, hatta kendisini de orada bırakıp izleyebilse dışarıdan

    YanıtlaSil
  2. Şimdisini es geçen oncasından biri de olsan şimdi-de geçmişi ve geleceği bütünlediğinden eminim ben."Geçmiş gelecek yok yaşam bir hayal baktığın gördüğün hep sensin,dem bu demdir" diyorlar ya, ben pek inanamadım ama olsun sen yine de bu demde ve yanıbaşımızda ol dilerim aşk ve sevgiyle. tontini.

    YanıtlaSil
  3. ah tutsak... ne değerli bir andır o, kendini dışarıdan izlediğinde farkına vardıklarınla nasıl da değişir "ben".

    YanıtlaSil
  4. insan geçmişi düşünmeden, geleceği düşlemeden sadece şimdide kalabilir mi sufim. dem bu demdir dense de, geçmişe bağlanmadan, geleceğe tutunmadan, düşlemek ve düşmemek mümkün olsa. şimdide asılı kalsa insan. ah! dilerim... dilerim güneşin rakı burcuna girmesini berber görmek nasip olsun ikimize de... öpüyorum sevgiyle tontinim, aşkla kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Kazara yazıyorum... Sabah bakmıştım resimlere çook beğenmiştim. Yazı mı çok şey anlattı resimler mi dersen? Derim ki aynı kapıya çıkar;

    aynı yürekten çıktı ya , ondan...

    Bak yine ne çok çıkarım yaptım:)) Altı üstü beş satır yazı bi kaç fotoğraf.

    YanıtlaSil
  6. ama yürek de güzel be! de mi buraneros :)
    bu arada, altı bi kaç fotoğraf, üstü bir kaç satır yazı ;)

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...