19 Eylül 2011

Saat Beş Mektupları - III




Canım Evren,

Çıktığın yolculuğun keyfini çıkartmayı bileceksin biliyorum. Sendeki değişimi, vardığın huzuru, içinde bulunduğun dinginliği görüyorum. Hırçın ve hüzünlü kız çocuğundan "gözlerinde kaybolmayı her defasında isteyecek kadar huzurluyum senin yanında" denilen bir kadın yarattın. İyi ki, değil mi? 

Hayat her zamanki gibi sana yardım etti. Teşekkürlerini sunmayı unutmuyorsun değil mi? Darda kalınca değil de, yüreğinde hissettiğin her an teşekkür et; et ki, gözlerinin içi hep gülsün. Kaç kadın vardır, sabah sabah uyansın diye beklenirken, seyredilen ve seyredilirken bir şarkının mısrası ile yüzü okşanan...

Keyfini çıkart... Sen güzelsen, olan biten her şeyin bir sebebi vardır, ve olan biten her şey senin daha güzel olman içindir. İnanmaya devam et... 

Senin;
xxx


Kısa Not: Seni sevdiğimi unutma. Hep.

6 yorum:

  1. "sen güzelsen olan biten her şeyin sebebi vardır " işte bu tüm mesele güzel olalım hepimiz :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu fotoğrafıda bu mektuplarıda bir yerden hatırlıyorum sankii :) Ayrıca çok hastayım ben ilgiye ihtiyacım var bide bide senin sevgineee :(

    YanıtlaSil
  3. "Gözlerinde kaybolmayı herdefasında isteyecek kadar huzurluyum senin yanında" denilen kadının gözlerine hırçın kızın inadına, bir daha bir daha huzur ve aşk dola...Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. güzel kalalım hatta pillim :)

    YanıtlaSil
  5. kocaman sarılırım ben sana ilaç niyetine ateşim böcüğüm. iyi bak kendine, güzel bak ki bakan seni güzel görsün.

    YanıtlaSil
  6. yüreği güzel sufim, canım tontini iyi ki tanıdım seni. değdim yüreğine. öpüyorum sevgiyle.

    YanıtlaSil

An'a kazınandır senden bana kalan...
ANLAMLIDIR...

Teşekkür ederim sımsıcak yürekten bir tebessümle...